הריון : הדף כולל תפילה להריון + סגולה להריון (זרע של קיימא) מרבי נחמן מברסלב, ובעזרת השם כשתתעבר האישה יש תפילה להריון תקין משך כל וחדשי העיבור.
נ.ב קמע להריון ניתן להשיג באתר של חסידי ברסלב נשמח לעזור בכל האפשר שתזכו ל- הריון וזרע בר קיימא לעבודתו יתברך.
צריך להשקיע באמירת תפילה להריון, דהיינו לומר את התפילה להריון באופן קבוע כל יום בקצרה או באריכות להראות להשם יתברך שהנושא חשוב לנו ואנחנו לא מתייאשים, אחרי אמירת תהלים, או בהתבודדות, העיקר שיהיה קביעות לבקשה של תפילה להריון. ובעזרת השם תזכו לחבוק תינוקי קטן וחמוד, ולזרע של קיימא – להגדיל את הילודה בעם ישראל לששון ולשמחה !
להורדת המאמר בקבצי PDF עם התפילה >> לחץ כאן ! הריון
הריון | תפילה להריון
יש האומרים תפילת הרמב"ן קודם הזיווג, המובאת בספר השל"ה הקדוש.
יהי רצון מלפניך צור כל העולמים צדיק בכל הדורות, למען שמך הגדול היוצא מפסוק ה` זכרנו יברך, שתתן לי זרע חדש זרע קודש, רצוי והגון טוב ויפה מתוקן ומקובל, וראוי לחיות ולהתקיים בלי עון ואשמה, ותברכני בשמך ותברך את ביתי בזכרים, ואדע כי שלום אהלי.
ותמשוך משך זרעי וכל מעייני ממקור ישראל, וטהר גופי וקדש נפשי ומחשבותי ושכלי ודעתי ויתר הרגשותי, אתחזק ואתאמץ ואתלבש ברוחך הטובה הזכה והנדיבה בכוונת תחינתי, כדי שאשלים רצונך, ותשלים זרעי ויבנה ויחיה ויצטייר ויעשה באמת ויושר, וימשך ויותך ויעמוד במקום הצלחתו. ותכונן כל הנאותיי כדי להשלימו ולקיימו ולהעמידו בטעם בחן בחסד בכח בבריאות באומץ ובחוזק ובתוקף בגבורה.
ותרחם עליו בהעשותו בהתרקמו בהתמתחו בהתלבשו והציגתו על בוריו על מכונו בהוייתו ובבריאתו ביצירתו בעשייתו, בנפשו ברוחו ובנשמתו, בקרביו וביצוריו, ולא יהא בו ולא באחד מאבריו לא נזק ולא חסרון לא פגע ולא מקרה לא חולי ולא מדוה לא כאב ולא צער לא נגע ולא מחלה, לא חלי ולא רפיון, ולא יחסר כל טוב כל ימי חייו. ותברכני אני וביתי וזרעי בכל דבר המשלים דעתנו ושכלנו והרגשותנו לעשות כל מעשים לרצונך, ותברכנו ברכות שמים מעל ברכות תהום רובצת תחת, ומברכותיך יבורך בית עבדך לעולם, אמן נצח סלה.
כך יאמרו הבעל ואשתו בהתעוררות לב ובטהרת נשמה לאחר תיקון המעשים בכל ליל טבילה, וראוי ליתן צדקה מקודם:
עוד כתבו תלמידי האר"י לומר את מזמור תהלים פרק כג. (א) מִזְמוֹר לְדָוִד ה' רֹעִי לֹא אֶחְסָר: (ב) בִּנְאוֹת דֶּשֶׁא יַרְבִּיצֵנִי עַל מֵי מְנֻחוֹת יְנַהֲלֵנִי: (ג) נַפְשִׁי יְשׁוֹבֵב יַנְחֵנִי בְמַעְגְּלֵי צֶדֶק לְמַעַן שְׁמוֹ: (ד) גַּם כִּי אֵלֵךְ בְּגֵיא צַלְמָוֶת לֹא אִירָא רָע כִּי אַתָּה עִמָּדִי שִׁבְטְךָ וּמִשְׁעַנְתֶּךָ הֵמָּה יְנַחֲמֻנִי: (ה) תַּעֲרֹךְ לְפָנַי שֻׁלְחָן נֶגֶד צֹרְרָי דִּשַּׁנְתָּ בַשֶּׁמֶן רֹאשִׁי כּוֹסִי רְוָיָה: (ו) אַךְ טוֹב וָחֶסֶד יִרְדְּפוּנִי כָּל יְמֵי חַיָּי וְשַׁבְתִּי בְּבֵית ה' לְאֹרֶךְ יָמִים:
סגולה להריון (זרע של קיימא) לרבי נחמן מברסלב !
המוהלים אחרי ברית מילה נוהגים להרים את הסכין כדי לזכות את הנשים שאינן יכולות להכנס להריון, והמקור לכן הוא ספר המידות לרבי נחמן מברסלב, סימן הֵרָיוֹן – א. אִשָּׁה שֶׁאֵינָהּ יְכוֹלָה לְהִתְעַבֵּר, תַּבִּיט עַל הַסַּכִּין שֶׁל מִילָה אַחַר הַמִּילָה.
עוד סגולה – ליקוטי מוהר"ן (לרבי נחמן מברסלב) קנא.
סְגֻלָּה לְזֶרַע שֶׁל קַיָּמָא שֶׁיּאמְרוּ שְׁנֵיהֶם הָאִישׁ וְאִשְׁתּוֹ קדֶם הַזִּוּוּג פָּרָשַׁת "וּבְרָאשֵׁי חָדְשֵׁיכֶם" (בְּמִדְבַּר כ"ח).
וְכֵן כְּשֶׁהַתִּינוֹק חוֹלֶה, חַס וְשָׁלוֹם יאמְרוּ אָז גַּם כֵּן הָאִישׁ וְהָאִשָּׁה פָּרָשַׁת "וּבְרָאשֵׁי חָדְשֵׁיכֶם".
מסביר רבינו הק' את העניין – כִּי מְאֹרת חָסֵר וָאו שֶׁהוּא הַחִיּוּת שֶׁל כָּל דָּבָר, וְכֵן כַּלּת משֶׁה חָסֵר וָאו גַּם כֵּן (זהַר וַיְחִי רל"ו וְעַיֵּן זהַר פִּנְחָס רנ"ד), וְכָל זֶה הוּא סוֹד פְּגִימַת הַלְּבָנָה שֶׁמִּשָּׁם נִמְשָׁך בְּחִינַת מְאֹרת חָסֵר וָאו שֶׁהוּא אַסְכָּרָה לְרַבְיֵי חַס וְשָׁלוֹם (עיין זוהר בראשית יט ולג לד),
כִּי הַוָּא"ו הוּא הַחִיּוּת שֶׁל כָּל דָּבָר (עיין זוהר בראשית רנו) וְעַל כֵּן חֶסְרוֹן הַוָּא"ו מְרַמֵּז עַל חֶסְרוֹן הַחִיּוּת כַּנַּ"ל וּמִשָּׁם נִמְשָׁך מִיתַת הַבָּנִים קְטַנִּים, חַס וְשָׁלוֹם וּ בְראשׁ חֹדֶשׁ מַתְחֶלֶת הַלְּבָנָה לְהִתְמַלּאת וּלְהִתְתַּקֵּן כַּיָּדוּעַ, כִּי אָז הִגִּיעָה לְתַכְלִית הַפְּגָם וְהַחִסָּרוֹן וַאֲזַי תֵּכֶף מַתְחִיל הַתִּקּוּן וְהַמִּלּוּי.
וְזֶהוּ כלת רָאשֵׁי תֵּבוֹת כַּפָּרָה לְכָל תּוֹלְדוֹתָם שֶׁבְּראשׁ חֹדֶשׁ נִתְתַּקֵּן וְנִמְתָּק בְּחִינַת כַּלּת משֶׁה, שֶׁהוּא בְּחִינַת הַלְּבָנָה כִּי אֲזַי מַתְחֶלֶת לְהִתְמַלּאת כַּנַּ"ל כַּלּת משֶׁה, כַּפָּרָה לְכָל תּוֹלְדוֹתָם, כַּנַּ"ל שֶׁנִּמְשָׁך כַּפָּרָה וּסְלִיחָה וְהַמְתָּקָה עַל כָּל תּוֹלְדוֹתָם שֶׁל יִשְׂרָאֵל שֶׁיִּהְיֶה נִמְשָׁך עֲלֵיהֶם חַיִּים טוֹבִים וַאֲרֻכִּים.
וְעַל כֵּן פָּרָשַׁת "וּבְרָאשֵׁי חָדְשֵׁיכֶם", סְגֻלָּה לְבָנִים (דהיינו הריון) כַּנַּ"ל.
פרשת ובראשי חודשיכם, במדבר פרק כח
{א} וַיְדַבֵּר ה' אֶל מֹשֶׁה לֵּאמֹר:
{ב} צַו אֶת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל וְאָמַרְתָּ אֲלֵהֶם אֶת קָרְבָּנִי לַחְמִי לְאִשַּׁי רֵיחַ נִיחֹחִי תִּשְׁמְרוּ לְהַקְרִיב לִי בְּמוֹעֲדוֹ:
{ג} וְאָמַרְתָּ לָהֶם זֶה הָאִשֶּׁה אֲשֶׁר תַּקְרִיבוּ לַה' כְּבָשִׂים בְּנֵי שָׁנָה תְמִימִם שְׁנַיִם לַיּוֹם עֹלָה תָמִיד:
{ד} אֶת הַכֶּבֶשׂ אֶחָד תַּעֲשֶׂה בַבֹּקֶר וְאֵת הַכֶּבֶשׂ הַשֵּׁנִי תַּעֲשֶׂה בֵּין הָעַרְבָּיִם:
{ה} וַעֲשִׂירִית הָאֵיפָה סֹלֶת לְמִנְחָה בְּלוּלָה בְּשֶׁמֶן כָּתִית רְבִיעִת הַהִין: {ו} עֹלַת תָּמִיד הָעֲשֻׂיָה בְּהַר סִינַי לְרֵיחַ נִיחֹחַ אִשֶּׁה לַה':
{ז} וְנִסְכּוֹ רְבִיעִת הַהִין לַכֶּבֶשׂ הָאֶחָד בַּקֹּדֶשׁ הַסֵּךְ נֶסֶךְ שֵׁכָר לַה':
{ח} וְאֵת הַכֶּבֶשׂ הַשֵּׁנִי תַּעֲשֶׂה בֵּין הָעַרְבָּיִם כְּמִנְחַת הַבֹּקֶר וּכְנִסְכּוֹ תַּעֲשֶׂה אִשֵּׁה רֵיחַ נִיחֹחַ לַה':
{ט} וּבְיוֹם הַשַּׁבָּת שְׁנֵי כְבָשִׂים בְּנֵי שָׁנָה תְּמִימִם וּשְׁנֵי עֶשְׂרֹנִים סֹלֶת מִנְחָה בְּלוּלָה בַשֶּׁמֶן וְנִסְכּוֹ:
{י} עֹלַת שַׁבַּת בְּשַׁבַּתּוֹ עַל עֹלַת הַתָּמִיד וְנִסְכָּהּ:
{יא} וּבְרָאשֵׁי חָדְשֵׁיכֶם תַּקְרִיבוּ עֹלָה לַה' פָּרִים בְּנֵי בָקָר שְׁנַיִם וְאַיִל אֶחָד כְּבָשִׂים בְּנֵי שָׁנָה שִׁבְעָה תְּמִימִם:
{יב} וּשְׁלֹשָׁה עֶשְׂרֹנִים סֹלֶת מִנְחָה בְּלוּלָה בַשֶּׁמֶן לַפָּר הָאֶחָד וּשְׁנֵי עֶשְׂרֹנִים סֹלֶת מִנְחָה בְּלוּלָה בַשֶּׁמֶן לָאַיִל הָאֶחָד:
{יג} וְעִשָּׂרֹן עִשָּׂרוֹן סֹלֶת מִנְחָה בְּלוּלָה בַשֶּׁמֶן לַכֶּבֶשׂ הָאֶחָד עֹלָה רֵיחַ נִיחֹחַ אִשֶּׁה לַה':
{יד} וְנִסְכֵּיהֶם חֲצִי הַהִין יִהְיֶה לַפָּר וּשְׁלִישִׁת הַהִין לָאַיִל וּרְבִיעִת הַהִין לַכֶּבֶשׂ יָיִן זֹאת עֹלַת חֹדֶשׁ בְּחָדְשׁוֹ לְחָדְשֵׁי הַשָּׁנָה:
{טו} וּשְׂעִיר עִזִּים אֶחָד לְחַטָּאת לַה' עַל עֹלַת הַתָּמִיד יֵעָשֶׂה וְנִסְכּוֹ:
סְגֻלָּה לְהֵרָיוֹן
שֶׁתִּשָּׂא אֶצְלָהּ עֵץ קָטָן מִגַּג שֶׁעַל קֶבֶר הַצַּדִּיק אוֹ מַגְנֵט וְלִתֵּן צְדָקָה. ספר המידות ערך המתקת הדין.
עַל יְדֵי צְדָקָה בָּא יְשׁוּעָה. ספר המידות ערך ישועה.
עַל יְדֵי צְדָקָה זוֹכֶה לְבָנִים (דהיינו הריון). ספר המידות ערך בנים.
יֵשׁ תְּפִלּוֹת שֶׁאֵינָם נִתְקַבְּלִים לְמַעְלָה אֶלָּא עַד שֶׁנּוֹתְנִים כָּל כָּךְ מָעוֹת לִצְדָקָה כְּפִי מִסְפַּר הָאוֹתִיּוֹת שֶׁל הַתְּפִלָּה הַשַּׁיָּךְ לְזֶה הַדָּבָר. לְמָשָׁל, כְּשֶׁמִּתְפַּלֵּל אֵלּוּ הַתֵּבוֹת: "תֵּן לִי בָּנִים", צָרִיךְ לִתֵּן צְדָקָה כְּמִסְפַּר אוֹתִיּוֹת "תֵּן לִי בָּנִים".
מאמר חשוב לקריאה
מתוך הליקוט מוהר"ן ח"א תורה נג – עיקר הולדה תלוי בה"א.
[לְשׁוֹן רַבֵּנוּ רבי נחמן מברסלב, זִכְרוֹנוֹ לִבְרָכָה] עִקַּר הוֹלָדָה תָּלוּי בְּהֵ"א, בִּבְחִינַת (בְּרֵאשִׁית מ"ז) : "הֵא לָכֶם זֶרַע" וְאַבְרָהָם וְשָׂרָה לא הוֹלִידוּ, עַד שֶׁהִגִּיעוּ לַהֵ"א הַזּאת (עיין ז"ח שה"ש ע"פ נאוו לחייך).
ומסביר רבינו, למה ומהי הה"א הזו ? כִּי עִקַּר הוֹלָדָה עַל יְדֵי הַדַּעַת, בִּבְחִינַת (שָׁם ד) "וַיֵּדַע אָדָם" וְכוּ', וְקָטָן אֵינוֹ מוֹלִיד [כי אין לו דעת] (סַנְהֶדְרִין ס"ח:). וְעִקַּר הַדַּעַת, הַיְנוּ שֶׁיִּשְׁתַּמֵּשׁ בְּדַעְתּוֹ הַיְנוּ שֶׁיּוֹצִיא אֶת שִׂכְלוֹ מִכּחַ אֶל הַפּעַל, כִּי גַּם לְקָטָן יֵשׁ דַּעַת, אֲבָל אֵצֶל הַקָּטָן עֲדַיִן הַדַּעַת בְּכחַ וְלא בְּפעַל כִּי לא הִשְׁתַּמֵּשׁ בְּדַעְתּוֹ, וְלא הוֹצִיא אוֹתוֹ מִכּחַ אֶל הַפּעַל.
וּמִי שֶׁהוּא שָׁלֵם בְּדַעְתּוֹ שֶׁהוֹצִיא אוֹתוֹ מִכּחַ אֶל הַפּעַל, וְהִשִּׂיג בְּדַעְתּוֹ מַה שֶּׁאֶפְשָׁר לְדַעַת הָאָדָם לְהַשִּׂיג בְּדַעְתּוֹ, אֲזַי הוּא קָרוֹב לְדַעַת הַקָּדוֹשׁ בָּרוּך הוּא וְאֵין חִלּוּק בֵּין דַּעַת הָאָדָם לְדַעַת הַשֵּׁם יִתְבָּרַך אֶלָּא חֲמִשָּׁה דְּבָרִים כַּמּוּבָא [בהמשך בליקוטי מוהר"ן ולא במאמר פה באתר].
וְאָז [כשמוציא מכוח את הפועל את דעתו דהיינו שאדם כשמבין ומתחיל להאמין בהשם יתברך קם ומתחיל לעשות פעולות לקיים תורה ומצוות אזי] דַּעְתּוֹ יוֹנֵק מִדַּעַת הַשֵּׁם יִתְבָּרַך, שֶׁהִיא בְּחִינַת הֵ"א, וְאָז מוֹלִיד [כי הוא כבר לא דומה לקטן שאינו מוליד כפי שהסביר מקודם].
ואיך זוכים להשלים וגדל את דעתו לזכות להתעבר דהיינו הריון?
וּלְהַשְׁלִים אֶת דַּעְתּוֹ, שֶׁיְּהֵא שָׁלֵם בְּדַעַת – אִי אֶפְשָׁר אֶלָּא עַל יְדֵי עֵסֶק שֶׁעוֹסֵק עִם בְּנֵי אָדָם לְקָרְבָם לַעֲבוֹדַת הַשֵּׁם יִתְבָּרַך, עַל יְדֵי זֶה נִשְׁלָם דַּעְתּוֹ. [אֲבָל מִי שֶׁאֵין שָׁלֵם בְּדַעְתּוֹ, וְהוּא רָחוֹק מִדַּעַת הָאָדָם כָּל שֶׁכֵּן מִדַּעַת הַשֵּׁם יִתְבָּרַך איך יקרב רחוקים להגיע לדעת הזו כדי לזכות לה"א הזו שעל ידה מולידים? הרי אדם לא יודע איך ומה עושים וגם הוא בעצמו רק התחיל להתקרב?
על כן יכול בתרומה להפצת ספרים בפרט ספרי רבינו נחמן מברסלב אשר עיקר עיסוקו לטהר בני ישראל מעוונות ולקרבם תחת כנפי השכינה.., או עבור תלמידי חכמים חסידי ברסלב העוסקים בעסק קדוש זה – ובזה יוכל לצאת ידי חובה לזכות בדעת ה' כדי לזכות לה"א שעל ידה יזכה להוליד בע"ה.., או גם עצם זה שמקרב את עצמו, ובני ביתו יותר ויותר עוד ועוד – ומברר הלכה ושואל מנהג ועיצה, ולומד דברי תורה ואמונת ה' – גם בזה יש בחי' של קירוב רחוקים].
כִּי הֵם מְחַדְּדִין דַּעְתּוֹ, בִּבְחִינוֹת וּמִתַּלְמִידַי יוֹתֵר מִכֻּלָּן (מַכּוֹת י) וּבִשְׁבִיל זֶה תַּלְמִידִים נִקְרָאִים בָּנִים (סִפְרִי פָּרָשַׁת וָאֶתְחַנַן עַל פָּסוּק וְשִׁנַּנְתָּם לְבָנֶיךָ), כִּי עַל יָדָם בָּא הַהוֹלָדָה.
וּבִשְׁבִיל זֶה אַבְרָהָם וְשָׂרָה טָרְחוּ אֶת עַצְמָן לְגַיֵּר גֵּרִים, כִּי עַל יְדֵי זֶה הִשְׁלִימוּ דַּעְתָּם, וְנִתְקָרְבוּ לַהֵ"א הַזּאת הַיְנוּ לְדַעַת הַשֵּׁם יִתְבָּרַך וְזָכוּ לְבָנִים !!
…וְזֶה הַטַּעַם שֶׁהַצַּדִּיקִים מְיַגְּעִים אֶת עַצְמָן וְרוֹדְפִים אַחַר בְּנֵי אָדָם לְקָרְבָם לַעֲבוֹדָתוֹ יִתְבָּרַך אֵין זֶה כְּדֵי לְהַרְבּוֹת כְּבוֹדָם, חַס וְשָׁלוֹם אֶלָּא כְּדֵי לְהַשְׁלִים דַּעְתָּם בִּבְחִינוֹת וּמִתַּלְמִידַי יוֹתֵר מִכֻּלָּם. וּבִשְׁבִיל זֶה בְּיַד הַצַּדִּיקִים לִפְקד עֲקָרוֹת [ובפרט חסידי ברסלב העוסקים בכל כוחותם בקירוב רחוקים] כִּי הֵם שְׁלֵמִים בְּדַעַת וּקְרוֹבִים לְדַעַת עֶלְיוֹן וְאֵין בֵּין דַּעְתָּם לְדַעַת הַשֵּׁם יִתְבָּרַך אֶלָּא חֲמִשָּׁה דְּבָרִים כַּנַּ"ל, וַחֲמִשָּׁה דְּבָרִים הִיא הִיא דַּעַת הַשֵּׁם יִתְבָּרַך שֶׁמִּשָּׁם הַהוֹלָדָה.
…וְעַל כֵּן בְּאַבְרָהָם שֶׁהוּא הָיָה מְגַיֵּר אֲנָשִׁים, וְשָׂרָה מְגַיֶּרֶת נָשִׁים (בְּרֵאשִׁית רַבָּה פָּרָשָׁה ל"ט) עַל יְדֵי זֶה זָכָה לִשְׁלֵמוּת הַדַּעַת שֶׁלּא הָיָה הֶפְרֵשׁ בֵּין דַּעְתּוֹ לְדַעַת הַשֵּׁם יִתְבָּרַך אֶלָּא אֵלּוּ הַחֲמִשָּׁה דְּבָרִים וְעַל יְדֵי זֶה זָכָה לְהַהֵ"א הַנַּ"ל וְעַל כֵּן אַבְרָם אֵינוֹ מוֹלִיד – אַבְרָהָם מוֹלִיד (שָׁם פָּרָשָׁה מ"ד), כִּי עַל יְדֵי שְׁלֵמוּת הַדַּעַת, שֶׁהוּא בְּחִינַת הֵ"א, זָכָה לְהוֹלִיד.
המעוניינים להרשם במוקד התפילות של חסידי ברסלב
ל- הריון, הריון תקין, וכדו' 052-565-2005
תרומות יתקבלו בברכה >> WWW.BRESLEVMEIR.COM/DOANTE