תודה להשם יתברך על כל הניסים שעושה לנו נגד אוייבנו

בס"ד. ירושלים עיה"ק תו"ת בב"א, יום ו' עש"ק לסדר וזאת הברכה | לכבוד... אחדשה"ט! בעזרת השי"ת אכתוב לך משהו הקשור לפרשת השבוע

תודה להשם יתברך על כל הניסים שעושה לנו בארץ ישראל לעיני שונאינו ואוייבנו בכל רגע ושעה, הנלחם לנו את מלחמתינו ומוציא להם את העיניים והמיץ מקנאתם בנו – כאשר מראה להם כמה הוא עדיין אוהב אותנו ושומר עלינו.

תודה להשם יתברך על כל הניסים | פרשת וזאת הברכה

(דברים לג-כט) "אשריך ישראל, מי כמוך, עם נושע בה' מגן עזרך".

הנה ומפורסם מהמציאות שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותינו, והקדוש ברוך הוא מצילנו מידם (הגדה של פסח).

ובתקופה האחרונה בכל יום ויום עומדים עלינו בארץ ישראל ובחוץ לארץ לכלותינו בפיגועי ירי, בקבוקי תבערה. פיגועי דריסה, עד שנסיונות דקירה בסכינים נהפכו להיות מתכון מוזל עבורינו, והתופעה של כל הנ"ל הם על בסיס יומי ממש ממש, ולעינינו קורים בסך הכל ניסי ניסים, והקב"ה מצילנו מידם.

וכן אנחנו צריכים הצלה בבחי' (בראשית לב-יב) הצילני מיד אחי מיד עשו פן יבוא והכני אם על בנים. דהיינו הצלה על בסיס יומי מאחינו הליברלים אנשי השמאל, אשר מכריזים על אף שהפסדנו בבחירות אתם לא תשלטו פה. או שאנחנו שולטים, או שאנחנו מחריבים את כל היישוב בארץ ישראל..,

ואכן יום יום עוסקים בחורבן היישוב בכל מה שהם יכולים, ולא בוחלים בשום אמצעיים, כולל הכפשות והוצאת דיבה ולשון הרע, והוצאת שם רע באזני כל גויי תבל, לא יאומן כי יסופר.

ואלו הם הציונים מלח הארץ אשר קראו את עצמם פטריוטים למדינתם אשר הקימו להמרות פי ה', וכעת לא רק בוגדים בתורת ה' אלא גם בוגדים באחיהם, וביישוב הארץ.

וכן ארצות הברית המכונה "מלכות חסד" ו"ידידת ישראל" (היו ימים שהטו חסד לעם ישראל, מאז השואה במשך כמה עשרות שנים בלבד) וכל זה נגמר וכיום מחניפים לערבים ורודפים ומציקים את יושבי הארץ על בסיס יומי, וגם בארה"ב עצמה האנטישמיות התגברה במאות אחוזים, והשנאה ליהודים המקומיים לא פוסקת לרגע, אף מתגברת כל הזמן בלי הפסק.

וכן כל מדינות אירופה וגוש היורו, מציקות לנו כל הזמן ומשקיעות כסף להזיק את עם ישראל ואת היהדות במדינותיהם, ובארץ ישראל.

וכן רוסיה התחברה עם אירן המכריזה בכל במה על תוכניותיהם להשמיד את עצמם, וכן מציקה לנו כל הזמן, ואין לנו על מי להשען כי אם על אבינו שבשמים.

והנה בעוונותינו פיגועי הירי בארץ ישראל נגד יהודים מתבצעים ללא גוזמא כלל על בסיס יומי. ויום יום שעה שעה בחסדיו המרובים אשר אין להם קץ וגבול מתקיים בנו הפסוק "אשריך ישראל, מי כמוך, עם נושע בה' מגן עזרך", וניסים גלויים ופלאי פלאי נפלאות מתרחשים לעינינו יום יום שעה שעה, והשי"ת שומר עלינו ומצילנו מידם המגואלות בדם ובתאוות רצח,

ואילו פינו מלא שירה כים, ולשוננו רינה כהמון גליו ושפתותינו שבח כמרחבי רקיע, ועינינו מאירות כשמש וכירח וידנו פרושות כנשרי שמים, ורגלינו קלות כאיילות – אין אנחנו מספיקים להודות לך ה' אלקינו ואלקי אבותינו ולברך את שמך מלכינו, על אחת מאלף אלפי אלפים ורבי רבבות פעמים הטובות ניסים ונפלאות שעשית ועושה יום יום שעה שעה עם אבותינו ועמנו.

תודה השי"ת על הכל, על כל הניסים תדיריים בלי הפסק, ועל גודל רחמנותך עלינו, ושום אחד מהניסים היומיים מובנים מאליהם, והכל הם פלאות מעל הטבע, והכל מגודל אהבתך אלינו ומגודל רחמיך עלינו, כן תמשיך לרחם ולאהוב אותנו מעתה ועד עולם. אמן נצח סלה ועד.

בברכת התורה וכטו"ס שמעון יוסף הכהן ויזנפלד – ישיבת נצח מאיר

הראה עוד

מאמר מקושר

כתיבת תגובה